Dagens.

Dagens låt: Sunrise Avenue - Fairytale gone bad
Dagens dusch: Imorse
Dagens frisyr: Som vanligt.
Dagens smink: Så lite som möjligt.
Dagens händelse: Utv. samtalet?
Dagens planer: Slappt, Ugly Betty.
Dagens vill ha: Hmm.. kläderna nedanför.
Dagens saknad: bla bla.. hemligt.
Dagens drog: Choklad.
Dagens tråkigaste: Typ.. att jag har ingenting att göra.
Dagens finaste: Kläderna nedanför.
Dagens måste: Ugly Betty.
Dagens dricka: Tro det eller ej - Julmust, som jag hatar egentligen.
Dagens köp: Inget.
Dagens mat: Hm.. varma mackor. För jag är så nyttig.
Dagens sjuka: Jag är frisk ;)
Dagens kärlek: Hm.. svårt.
Dagens mående: Ont i magen pga svull. Trött o arg på saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0