Freeedag !

Första dagen på lovet.
Jag vaknade på otroligt bra humör idag,
känner på mej att det kommer bli en väldigt rolig dag : )
Snart ska jag in till stan o handla de sista julklapparna, äta lunch på stan ska vi göra..
blir nog mysigt ;)
Och ikväll blir det fest, Jonna fyller 18 så jag ska hem till henne : )
Trevligt trevligt.

Igår blev väl ganska lyckat, fast någon fest blev det väl inte precis..
vi satt hemma hos heggson o drack lite o kollade på tv typ : )
Det kan vara roligt det med. Jag kände inte för att festa ändå så.
Jimmy kamel o Ywonne var vilda va dom, haha :P jag saknar sånt där.

Bäst att sätta fart nu.. ska åka om ca 20min. Stressigt.
Pusshej : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0