God Jul?

Nae usch, idag är jag arg. Ingenting går som man vill..
Stressigt som sjutton imorse, alla sprang runt här hemma.
Tillslut kom vi iväg men då hade vi ingen skjuts, så det var bara att gå hem till min moster.
Inte nog med det, mina väldigt bekväma strumpbyxor var 10 storlekar förstora..
så dom hängde halvvägs nere vid mina knän hela tiden.
Aja, hemma hos min moster var det väl trevligt iaf : ) God mat o sådär.
Inte riktigt nöjd med mina julklappar i år,
men huvudsaken är att man har trevligt o umgås med familjen tycker jag.
Fick många fina saker iaf ;)
Snart ska vi gå hem till farmor o farfar för att fira jul med dom.
Där brukar det vara mer avslappnat.. sitta i soffan o prata o äta lite godis.
Det gillar jag. Och det brukar alltid sluta med att jag somnar i farmors säng, haha.

Hoppas alla har en trevlig julafton  : )
Puss puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0