Händelserik Onsdag.

Idag har det varit ett jäkla farande runt överallt.
Först gick jag till skolan, o när jag kom fram visade sig att vi inte hade några lektioner alls idag.
Så det var bara att gå hem igen, men lämnade jag tillbaka lite böcker på biblioteket
och fixade lite. Hämtade ut årets skolkatalog - och jag blev lika bra som vanligt..
dvs hemsk. Vilket fluff-hår jag hade på bilden! Usch alltså.

Aja, sen kom vi iväg till stan iaf.. Hittade nog allt som jag skulle ha tror jag.
Ett par stickade knähöga strumpor bl. a. Precis sånna jag letat efter : )
Så jag är nöjd.
Mamma o jag fikade lite, o sen åkte vi hem med pappa när han slutade jobbet.
O nu sitter jag här o tråkar, som vanligt.
Inget O.C. på tvn ikväll så jag vetifan vad jag ska hitta på.
Ringa Jimmy kamel kanske? Det blir nog så..
behöver prata med honom om imorn - om han vet någon rolig fest eller så : )
För imorn slutar man skolan, klart man måste festa lite då. Eller hur? ;)

Hm, om man skulle ta o ringa till kamelen.
I'll be back laater. Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0