Happy new year! ;D

Yehey, sista dagen på 2006 nu.. Känns skönt : )
Vet inte om det varit ett bra eller dåligt år faktiskt.. mest bra tror jag.
Har förändrats mkt under året, o gjort saker som jag aldrig gjort förut.
Träffat 5 miljoner nya vänner ungefär : ) Trevligt äre.
Men det har även varit mkt bråk o skit under året..
o Bääs ungen har dött : /
Japp, ett sådär halvbra år har det varit.

Precis vaknat nu : ) Ska bara ta på mej lite, sen blir det Burger king med familjen : )
Efter det ska vi till farmor o farfar o önska gott nytt år, och kanske ta en promenad.
En jäkligt rolig dag kommer det bli iaf, det vet jag ;)
Men jag kommer troligen inte ha tillgång till internet nåt mer under dagen så...
Gott nytt år människor! ;D

Måste logga ut nu, pusspuss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0