jag vet inte.

Det blir inget Tomtenatta för mej verkar det som, dels får jag inte tag på nån,
o dels så orkar jag inte heller.. ;P
Egentligen är det som en vanlig kväll på stan, fast det  är massor massor folk som trängs, oså Darin förstås :P haha. Nja, de gör inget om jag missart. Ska vara hemma istället.. Har precis duschat, så jag ska väl kleta på mej lite ansiktsmask o andra trevliga saker :P sen göra fotbad oså.. det är mysigt.
Inget på tv:n ikväll tror jag, så jag kanske sätter på nån film eller nåt.. pappa har ju fixat massor nya så : )
Vi får see hur det blir : )

Aja, de kom upp massor skit nu så jag ska logga ut från msn o gå o lägga mej i sängen.. är fan ledsen.
Puss så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0