Juhanna <3

Sitter vid min brors dator nu. Den enda datorn med internet här hemma..
Usch, finns ingenting att göra utan internet. Ligger bara i min säng o kollar på tv
och äter marabou choklad :P haha.
Idag har varit en väldigt trevlig dag iaf. Stan med Juhanna, o sen Burger King.
Fy helvete så gott det var! Muums. Den där pommesen alltså..
kommer drömma om den inatt.
Sen gick Juhanna o jag hem därifrån, så man känner sig lite nyttig iaf.
Mkt mer har jag inte gjort idag, ringt runt till massor folk o suttit här bara : )
Imorn blir det bara slappt tror jag, städa lite i rummet kanske. O duscha o sådär.
Skönt att bara vara hemma ibland också ;)


Aja, tv-time.

Puss o gonatt : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0