Lööördag !

Jag mår bra idag. Trots magen o en massa andra problem så är jag på riktigt bra humör : )
Känns som allt kommer fixa sig på ett eller annat sätt.
Sitter här o sjunger o spelar musik så att huset skakar typ. Julmusik, haha.
Sånt man kan göra när man är ensam hemma ;)
Idag blir en slapp dag, precis som alla andra dagar.. Ska bara vara hemma, eftersom jag
fått nåra jäkla utslag som inte ser allt för fina ut.
Så ingen Jimmy kamel idag heller : / saknar han.
Tror det blir att ligga i soffan o kolla på film, kanske baka lite knäck med mamma om hon vill det.
Myslördag med andra ord : )
Pappa hade inte tid att hämta mitt databord idag, så fixa i rummet får jag göra nån annan dag.

Haha jag vetifan hur det ska gå för mej när jag flyttar hemifrån sen och är tvungen att laga mat
Det är verkligen nåt som är helt omöjligt..
Nu precis skulle jag koka två ägg till mej, men jag glömde dom, så dom har kokat i ungefär en och en halv timme. Smakar lite sådär halvkonsitigt o konsistensen är typ som gummi, men vafan.. med lite kaviar till så går det iaf att äta : ) Men kaviar kommer inte rädda mej när jag blir vuxen o ska laga mat till en hel familj. Tror att enda lösningen är att jag gifter mej med en kock.

Nae nu ska jag gå o lägga mej i ett varmt bad tror jag, väldigt kallt här hemma.
Puss så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0