Lördagkvällen.

Har precis kommit hem från Lidl nu.. fy helvete vilket väder det är.
Man blåser bort typ, o mitt hår är inte lite fluffigt nu kan jag lova ;) Haha.
Jag, Oscar o Carro var där för att möta viktor. Dom skulle köpa lite öl av han tills imorn.
Själv har jag redan fixat massor cider o grejer, så jag köpte ingenting.

Skulle gått på Bio ikväll egentligen, men för det första så går det ingen film som jag vill se,
förutom Happy feet - men den ska jag ju se med Carro nästa vecka så : )
o för det andra så vill man bara ligga hemma i soffan när det är sånt här väder.
Så det är vad jag ska göra ikväll, se på film, äta god mat oså med min familj.
För imorn ska jag ju inte vara hemma hos dom, så då passar jag på att umgås lite ikväll.

Jag längtar verkligen tills imorn alltså!
Först ska jag äta middag med släkten här hemma,
efter det åker jag till Juhanna o "värmer upp" ;) sen tar vi bussen till Charlottenborg.
Där är det väl en chill-fest kan man säga.. ska mest sitta där.
Men det blir nog trevligt : )
Tar taxi in till stan nångång o dom som är över 18 drar till pubben.
Vi som inte kommer in där får la sitta utanför eller nåt så länge, haha :P
O vid 12-slaget vet ju alla vad som händer..
Då ska vi stå på torget o kolla på raketerna o så : )
Efter det får vi la se vad jag gör .. mår jag bra så drar jag kanske till Johans fest,
o hälsar på Carro, filip osv ;)
Men det är sånt som märks.

Nae nu ska jag gå o städa rummet tror jag.
Det är min favoritsysselsättning på lördagkvällar.. haha.
Aja, puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0