Måååndag !

Måndag, ny vecka alltså. Jag har sovmorgon idag,
o det var behövligt eftersom jag inte somnade förrän vid 4 inatt.
Fattar inte vrf, jag som var så trött igår. Men Alias o Lost höll mej vaken.

Sitter och dricker hallonsmoothie o kollar i Oriflames vinterkatalog,
finns massor jag skulle vilja ha.
Dom har faktiskt väldigt bra produkter, älskar ansiktsmaskerna : ) Ska nog beställa lite skit.
Till mej själv, i julklapp. Haha, jag har nog handlat 20 julklappar till mej själv,
o inte en enda till nån annan.
Men det fixar vi på Onsdag, då jag ska till stan o köpa till familjen.

Snart borde jag nog gå och fixa till mej lite, så jag inte kommer försent.
Efter skolan blir det Vårdcentralen,
ska lämna massor prover för att se vad det är för fel på mej.
Jag är ju sjuk hela tiden :S Men sist hade jag för många röda blodkroppar i blodet,
vi får väl se vad det visar den här gången.

Ha en bra dag. Puss o Kram : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0