Maddson är fattig igen

Så otroligt trött! Sovit i ett par timmar precis, det behövde jag.
Men nu är jag rädd att jag kommer ligga vaken halva natten igen : /
Fast vad gör det egentligen? Det är ju lov, och imorn kan jag sova hur länge jag vill.
Mjaa, det gillar vi.
Ser verkligen fram emot dagen imorn : ) Bio med hela släkten o sen äta kinamat o grejer.
Då kanske man träffar Kit o får lite vänskapsrabatt ;) Haha nedå.
Idag har jag o Carro varit på stan.. Det är alltid roligt : )
Gick runt o kollade efter en jeanskjol på Rean, men hittade ingen..
inte så konstigt kanske, det är ju trots allt mitt i vintern just nu.
Men jag köpte iaf en klänning ;) Skitfin var den, o väldigt skön.
Något dyr för min plånbok kanske, men det orkar jag inte tänka på just nu.
O sen hämtade jag ut mina 2 paket från Nelly också ; )
Verkligen fina kläder, men inte riiktigt nöjd med mina köp faktiskt.
Får se hur jag gör med det, troligen är jag för slö för att skicka tillbaka något.
Hm aja, nu ska jag iaf bränna en CD o sen hoppa in i duschen.
Sen städa, se film o fixa lite småsaker ;) Fullt upp, men jag skriver mer sen.
Puss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0