Men are from Mars, women from Las Vegas.

Ooh, då var måndagen avklarad. Varit hemma mestadels hela dagen o gjort ingenting,
otroligt ansträngande ;) Blev inget bak idag heller, jag hann inte ens lägga mej i min säng förrän jag somnade. Trött, eftersom jag var uppe så sent natten till idag.
Så nu kommer jag troligen inte somna inatt heller, eftersom jag sovit hela kvällen.
Waah, ja blir så trött på det. Kan jag inte komma in i några bra sovrutiner nångång?

Nu ska jag iaf gå o lägga mej i min säng o kolla på tv, o sen får vi se när jag somnar.
Imorn ska jag tillbaka till vårdcentralen för att lämna äckel urinprov, haha jag älskart.
Efter det blir det bak med mamma, o sen till skolan för att ha Utvecklingssamtal.
Det ser jag verkligen fram emot. Inte.

Nae nu blir det sängen, sitter o pratar med nåra sjuka killar på msn, o jag blir bara arg på dom.
Så det är bäst att gå innan nån blir skadad.
Sov gott : ) Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0