Missförståelse.

Fy fan vad trött jag är på det.
O folk verkar missförstå mej hela tiden också.. Usch, snart orkar jag inte mer.
Alltså seriööst, vad är det med folk?
Eller.. jag vet inte, är det kanske mej det är fel på?
Aja, jag orkar inte bry mej just nu.. har annat att tänka på.
Snart ska jag gå o lägga mej i min stora, sköna säng och somna till nåt roligt program.
Ny dag imorn, Fredag.. o helg. Då ska jag också skita i allt o alla ett tag, det behöver jag.
Min moster åker bort och troligen ska jag låna hennes lägenhet o bo där över helgen,
om jag hittar någon att sova där med vill säga :P
Tycker ibland att det blir ensamt i min stora säng, vad blir det då i en hel lägenhet :P
Inget för mej kan jag lova.

Jag är frisk nu iaf : ) Det är skönt. Men det blir nog ingen skola imorn ändå.. det pallar jag inte.
Folk kallar mej skolkare. Jag är en skolkare.
Men man behöver inte alltid vara sjuk fysiskt för att få vara hemma, det finns andra saker.
(physiskt sjuk, ha ha ha) Nej men jag mår egentligen väldigt dåligt just nu.

 Slapp dag har det varit idag, svull med mamma framför tv:n,
 ligga i sängen o prata med Jimmy kamel, osv osv : ) sånna här dagar gillar vi.
Hej jag heter Madde o jag är förslappad.
yes, men det blir ändring på det efter jul kan jag lova ;)
då ska jag bli nån jäkla muskelknutte.

Btw, Utvecklingssamtal 14.30 på Tisdag .. det ser jag fram emot. Inte.

Om man skulle säga hejdå till folket på msn o dra sej mot sängen nu då, börjar bli lite trötter : )
Glad att bloggen funkar nu iaf, vet inte vad jag skulle göra annars.. för just nu har jag väldigt många tankar som snurrar i mitt huvud :P Jobbigt är det..

O om nån nu läser, som tex. Juhanna, så ska du veta att jag saknar dej massor just nu.
Det känns som vi håller på att glida ifrån varandra : / tråkigt. Vi får träffas, Nu.
O likadant med dej Karruu <3 McDonalds på lovet!

.. o Heggson, som troligen inte läser, men ändå.
Jag är inte ute efter att få dej tillbaka eller så, jag saknar dej bara. väldigt mkt.
Det skulle inte skada om vi träffades nån gång.

Puss påre. Och gonatt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0