Mmmums !

Ooh så gott jag luktar idag! Haha
Älskar parfymen som jag fick av farmor o farfar i julklapp : )
Min bror gillar den också, han brukar komma o lukta på mej ;)

Skrev ett helt jäkla inlägg precis
men såklart så ska man trycka på nåt så att allting försvinner.
Jag älskar när det blir så!
Nu sitter jag här o är lite social på msn iaf,
har bara sminket kvar.. sen är jag klar, då ska jag städa lite innan det är dags
att åka in till stan för att möta mina kusiner.
Vet inte huur jag ska orka massor kinamat sen alltså,
det är svulldag idag. Jag har ätit massor av godis som jag fick i julklapp.
Min mage mår fortfarande inte bra, men den här gången vet vi ju anledningen.
2 ton godis.

Det blev inte så tråkigt idag trots allt,
har hunnit duscha o fixa massor saker. O resten av tiden bestod av msn-spel ;)
Vet inte vad man skulle göra utan msn-spel alltså?
Det är alltid räddaren i nöden när man har tråkigt : )

Men men, jag tror att jag ska gå o lägga mej i min säng ett tag nu.
Slappa lite o sådär ;)
Pusshej.


Kommentarer
Postat av: Honeydew

I'm heeere haha ;D

2006-12-27 @ 20:05:57
URL: http://honeydews.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0