När man har alkoholmissbruk i släkten.

Woho, rekord igen med besökare på min blogg! alltid roligt : )

Haha, rätt coolt vad alkohol kan få en att må bra, jag sitter här o dricker lite o lyssnar på techno med mej själv, o alla problem är som bortblåsta :D Nu veet jag att jag kommer få en rolig kväll.
Länge sen jag festade nu så jag dricker som en jäkla alkis, haha :P
Aja, ska ändå ta det lugnt med drickandet ikväll för jag vet att det bara händer massor jobbiga saker annars. Man har mkt roligare om man dricker lagom mkt : )
Får se om heggsonplutt o snyggviktor kommer kanske. vore roligt.
Måste fortsätta göra mej iordning, ska möta Ywe om en halvtimme :P
Pusspuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0