Patetiskt är ordet!

Fy fan. Misslyckad dag eller vad? Hehe jadu..
Blir så trött på allt ibland. Alla folk.. Vad är det med dom?
Vintern är här, o då blir helt plötsligt alla helt dystra o vill ta livet av sig osv?
Helevete. Jag försöker iaf vara glad o se det positiva i saker,
men när alla ska sitta o klaga så är det ju inte lätt precis.. Sånt smittar.
Snart kommer alla gå runt som självmordsbelägna zombies.

Men jag är inte perfekt jag heller, jag har försökt ta tag i mitt liv i över en miljon ggr nu.
Fattar inte vrf det ska vara så svårt? De är det inte, de är bara jag som gör det svårare än det är.
Gå till skolan varje dag, göra vad man ska på lektionerna, plugga nån timme när man kommer hem..
Är det så svårt? Om man är förslappad som jag så Ja. Men de är inte svårt att förändra sig.
Jag bygger min framtid nu ju.
Bra utbildning och bra jobb eller socialen och städare på McDonalds?
Hmm det är frågan.
Nevars, nu fram till lovet är det Svenska som gäller..
och efter lovet ska jag visa att jag inte är så dålig som alla tror : ) då blire plugg!

Så är det, bara lite onödiga tankar som ingen behöver läsa..
blogg är fan min bästa vän ;D haha.

Tomorrow and forever.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0