skolkaren.

Hoppade över första lektionen, helt onödig var den.
Teknikutv. & företagande.. jag skulle suttit där ensam o gjort ingenting,
eftersom resten av medlemmarna i mitt företag är sjuka.
Såå.. det blev en extra lång sovmorgon för mej idag. Inte så fel..
Men nu ska jag iaf börja dra mej mot skolan.. börjar om 40 minuter.

Hm, jag har iaf kommit på att jag är mkt snyggare i bruna linser än med mina blå ögon.
Usch. Fast det är kanske en vane sak?
I vilket fall som helst så ska jag sluta använda linser efter nyår.
Har inte råd längre - 250:-/mån är väldigt dyrt för nån som bara har ca 1000:- att leva på.

Aja, idag tänker jag inte komma försent iaf.
Pusshej.

82078-1035

Hahah.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0