Söööndag !

1:a advent idag : ) - o det betyder mys !
ska duscha, göra fotbad o tända massor ljus osv. Älskar sånt :P
Senare ikväll ska vi baka pepparkakor också : ) mums.
O kolla på film hela familjen medans vi svullar pepparkakor o sådär : )
Fast allt är inte roligt - snart måste jag städa o sen blir det plugg : / kuul.
Mamma håller på o julpyntar i mitt rum nu också..
Jag älskar julen.
Annars är det väl ganska bra, förutom att jag känner mej som en gammal tant.
Sover så dåligt i min säng så jag får skitont i hela kroppen o kan knappt gå.. o sen är jag förkyld igen också :P åt helvete. Kan man aldrig få bli frisk?


Aja, men nu ska jag städa, så jag får det gjort.
Pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0