Svullaren


Hemma igen efter ett väldigt långt utvecklingssamtal, 1 timme tog det.
Men nu behöver jag inte vara orolig över mina betyg längre iaf,
det såg faktiskt bättre ut än vad jag trodde : )
Mamma blev glad, så hon ska köpa ett par strumpor till mej på stan imorn sa hon.
Haha yehey.
Svulldag idag kan jag lova - mamma ska baka mina favoritkakor + att hon köpt hem en chokladkartong.
Inte bra, det är ju inte speciellt lätt att leva nyttigt här hemma.

Ikväll är det Ugly Betty på tvn, så det ska jag se. Annars blir kvällen ganska slapp..
sitta vid datorn, blogga lite o sådär.
Japp, de låter bra.

Nae om man skulle ta o ringa lilla Jimmy kamel.
Puss så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0