Tell me what to do.

Blev inget mer bloggande igår kväll, det funkade inte att logga in eller nåt.. men jag gjorde inte så mkt intressant ändå, Kollade på O.C. samtidigt som jag åt ca. 1 miljon pepparkakor och lussebullar.
Gott var det, men ooh min mage.
Sen pratade jag lite med Jimmy kamel om allt och ingenting, o efter det blev det tidigt i säng.

Idag har jag varit i skolan, började redan kl. 8.. med Svenska, mitt absolut bästa ämne, med min absolut bästa lärare. Fy fan vad jag hatar det.. Som tur är så såg vi på film. Troja.. aldrig sett den innan.
Efter det hade vi Matte, också väldigt kul.. men den lektionen gick ganska fort, och efter det åkte jag hem.

Så nu sitter jag här, dricker lite "nyttig" milkshake o funderar på vad jag ska göra.
Inte bara just nu, utan med skolan också. Vet inte riktigt om jag ska gå kvar faktiskt..
Det blev fel redan från början, Jag valde fel linje..
Skulle vara så skönt att slippa allt.
Men det som fått mej att gå kvar såhär länge är en mössa.
Studentmössan. Jag vill verkligen ta studenten, känna att folk är stolta över mej o sådär.
Skulle jag hoppa av så skulle jag bara känna mej misslyckad,
men ändå lättad över att slippa allt.
Vet inte riktigt hur jag ska göra faktiskt.. får tänka mer på det.

Livet är inte lätt. Men nu ska jag gå ner o lägga mej och titta på dåliga serier..
det är inte så avancerat iaf.
Puss så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0