Tidsfördriv.


1. Var hittade du den här listan?
Minns inte

2. Var är dina föräldrar födda?
Motala båda två

3. Vad är det senaste du installerade på datorn?
Hm var väl Photoshop tror jag

4. Vilken är din favoritrestaurang?
Vet inte riktigt

5. När badade du i en pool senast?
Hm, alltså det måste varit i Italien förra året

6. Har du varit med i någon skolpjäs?
Hehe jodå

7. Hur många barn vill du ha?
Två

8. Vilken musikstil tycker du mest illa om?
Typ opera

9. Vad har du för TV-kanaler?
Jadu, det är många

10. Har du åkt moped någon gång?
Yes, fast bara bakom folk

11. Har du busringt någon gång?
Klart

12. Har du fått felparkeringsböter?
Naa, har inte körkort så..

13. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?
Japp, det skulle jag vilja göra. Kanske.

14. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?
Cypern?

15. Har du en egen trädgård?
Japp

16. Vilken är din favorit bland tecknade serier?
Simpsons

17. Kan du alla orden i nationalsången?
Haha nae

18. Badkar eller duschkabin?
Duschkabin

19. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
Hm tror inte att jag sett nån film den här månaden :P

20. Favoritpizza?
Äter inte pizza. Bara kall, o isf är det kebab eller Hawaii.

21. Chips eller popcorn?
Båda är gott.

22. Vilken färg på läppstift använder du?
Använder inte läppstift

23. Har du rökt jordnötsskal någon gång?
Hm nej? :P

24. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?
Nae.

25. Apelsin- eller äppeljuice?
Apelsin

26. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?
Denice tror jag, vi åt buffé på Baltzar

27. Favoritchoklad?
Typ Marabou

28. När röstade du senast?
Typ i skolan, sånt där parti-grej.

29. När åt du en hemodlad tomat sist?
I somras.

30. Har du vunnit en prispokal någon gång?
Nope

31. Är du bra på matlagning?
Haha, veerkligen. Inte.

32. Klarar du att tanka själv?
Nae, jag vet inte. Har aldrig gjort det.

33. Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna?
Never

34. Pepsi eller Coca Cola?
Coca cola

35. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?
Nja inte uniform, men kanske nån speciell klädsel.

36. Vad var det senaste du handlade?
Minns inte.

37. Har du kräkts offentligt?
Mjo, tyvärr

38. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?
Svår fråga.

39. Tror du på kärlek vid första ögonblicket?
Kanske

40. Har du ringt något betalnummer?
Haha jo, jag var dum. Det kostade några 1000.

41. Kan man vara vän med sitt ex?
Ja det kan man.

42. Vem var det du besökte på sjukhus senast?
Farfar

43. Hade du mycket hår som liten bebis?
Jag var väl som en normal bebis.

44. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?
Välkommen till röstbrevlådan, tala in ett meddelande efter tonen.. bla bla.

45. Vad har du i din väska?
Plånbok, mobil, läppglans, vaselin, parfym, papper, halstabletter o en massa skit

46. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?
Smörjer in mej. Haha, geekigt, jag vet.

47. Vad är du tacksam för idag?
Jaadu, finns väl inte mkt att vara tacksam för..
Nevars, jag är väl tacksam för att jag lever eller nåt, jag vet  inte.


Kommentarer
Postat av: Linnea

Kul lista! Men hur installerar man Photoshop?
Tacksam för svar! :)

2006-12-16 @ 20:04:46
URL: http://www.tenea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0