Tooorsdag!

Woho, nu funkar blogg.se igen ;D o det är en jäkla tur för usch så tråkigt man har när man är hemma o sjuk : / Tror att jag har gått in 511 ggr på blogg idag för att se om det funkar, men nejnej.

Sitter här o ringer runt till halva Sverige ungefär, försöker få tag på Juhanna o ska höra om hon vill hänga med till stan ikväll eller så. Det är tomtenatta, o det är mysigt.
Darin kommer :D:D:D:D Haha nevars, det är inte därför jag ska dit.
Får hoppas att jag får tag i Juhanna snart iaf, annars får jag väl fråga Jimmy kamel o Ywe om dom vill hänga med : ) Trevligt det med.
Ska iaf hoppa in i duschen snart o börja fixa till mej lite.
Måste plugga lite också kom jag på, för imorn ska jag till skolan, o då har jag prov - i trafikkunskap.
Skönt att det är helg imorn iaf, den här veckan har gått fort.. troligen för att jag varit hemma hela tiden.
Vet inte riktigt vad jag ska göra i helgen faktiskt,
ska träffa Jimmy kamel o Ywe o spela det såkallade Stenålders nintendot vet jag iaf : )
Det lär bli kul, älskar det där skitspelet ;D

Verkar som om allt kommer fixa sig nu iaf : ) Skönt!
Orkar verkligen inte med detta längre. Allt kommer bli så mkt bättre nästa år : )

Men men, nu blir det duschen som sagt. Skriver mer lite senare, måste ju ta ifatt lite bloggtid ;)
Puss så länge.

Dagens låt: Champion - Agnes.
Dagens dusch: Nu : )
Dagens frisyr: just nu - åt helvete :P Sen blir det plattat.
Dagens smink: Det vanliga.
Dagens händelse: Tomtenatta
Dagens planer: Plugg, tomtenatta
Dagens vill ha: Nån miljon
Dagens saknad: Kamel
Dagens drog: Nyttig Milkshake
Dagens tråkigaste: Ont i halsen
Dagens finaste: Hm.. vet ej.
Dagens måste: Plugg plugg
Dagens dricka: Milkshake
Dagens köp: Vet inte än.
Dagens mat: Kycklingfilé, ris o äcklig sås.
Dagens sjuka: Ont i halsen, magen, huvudet o har feber.
Dagens kärlek: Min säng.
Dagens mående: Nja de är väl sådär just nu, men lär bli bättre ikväll : )

108460-168

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0