Without your love I'm homeless

1 December är snart över o nu ska jag dra mej till min vääldigt sköna säng (ironi) : )
Trevlig dag har det varit faktiskt, inte ofta pappa o jag gör saker tillsammans..
Nu var vi ju iofs bara o handlade, men det är alltid något :P inget bråk idag heller, skönt.
O sen har jag sett Idol-finalen.. o det slutade på ett ganska bra sätt, eller det var iaf väntat :P
Erik kommer ju också få skivkontrakt så det är skitsamma vem som vinner.
Hemmakväll är faktiskt rätt skönt det också ibland, skulle träffat Jonna ikväll egentligen..
men orkade inte, eftersom jag har mått dåligt hela dagen.
Åt god mat gjorde vi också - räkor o rostat bröd. mums.
Oså har jag hunnit med att städa, fast det är långt ifrån klart.. resten får jag ta imorn när jag kommer hem från släktträffen : )

men nu ska jag gå o lägga mej o sooova, ooh.
Puss o gonatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0