about me.. ;)

FAKTA
Namn: Madeleine.
Smeknamn: Madde, maddis, maddson, maddiie, pluttis osv.
Födelsedag: 15 november, 3 veckor kvar ;)
Bor: Motala
Ögonfärg: Blå, men bruna (snart svarta) linser.
Hårfärg: Forever a Blondie <3
Arbete: Pluggar =/


FAVORIT..
Färg: Svart.
Plats: Varamon, eller något varmare land.
Drog: finns mkt..
Fordon: Bil, fast får körkort först om ett år =/
Film: finns många bra :)
Djur: Hund, men har en kanin.
Affär: H&M
Serie: ingen speciell.
Café: Café ströget.
Skor: ballerinaskor <3

BRUKAR DU..
Titta på dig själv i spegeln: Haha jo, alltid.
Gnälla: mjo, för ofta kanske..
Skrika: Nja inte precis, men det händer :P
Sova: ooh ja. fast i veckorna blir det oftast väldigt för nåra timmar.
Drömma mardrömmar: Jojo. hatart.
Försöka vara annorlunda: Njaa, ja är den jag är typ.
Klä dig i svart: jadå, fast inte helsvart kanske..
Hata folk: Nja, inte ofta precis
Lita på folk: Tror inte man kan lita helt på nån annan än sig själv


NÄR..
Åt du senast: Åt middag vid typ 3 tiden.
Läste du en bok senast: Haha det var väl inte igår precis :P
Var du på konsert senast: det måste varit Vätternfestivalen tror jag =)
Köpte du något senast: I Onsdags, mat på McDonalds när jag var där med pluttilutt.
Kysste du någon senast: I onsdags, när jag träffade pluttilutt sist =/
Svor du senast: jag vet inte riktigt, typ igår?
Sjöng du senast: tidigare idag, whitney houston.. haha :P
Klagade du senast: Tror det var nånting jag klagade på förut..
Är det sommar: juni - augusti :) ooh långt kvar !


HAR DU..
För många vänner: Man kan aldrig ha för många vänner.. jag har iaf så jag klarar mig :)
Tvångstankar: Mjomjo, everyday.. all the time. hatar det !
Någon annan psykisk sjukdom: depression, ätstörningar osv..
Färgat håret: hehe vem har inte det i dagens samhälle?
Brutit några ben: Nope, vill inte heller :P
Några piercings: I överläppen, o fler ska det bli :)
Egen dator: mjodå, men ska köpa ny snart.
Gjort bort dig rejält: haha jojo, men det är mest bara roligt :P orka vara så seriös.
Bra självförtroende: noonoo.
Kysst någon: endel jaoo

Sagt jag älskar dig till någon idag: hehe nae, inte idag..
Varit kär: för många gånger..


HUR..
Svarar du i telefonen: "heej" :P haha, folk stör sig på det..
Fördriver du tiden: Vid datorn..
Mycket pengar har du: har väl 20kr just nu eller så. haha :P fy fan
Tjänar du pengar: nae har inget jobb så..
Bäddar du sängen: njaa, oftast obäddad. om inte mamma varit inne o fixat till.
Ofta diskar du: aldrig.
Ofta städar du: händer väl då o då när det blir allt för stökigt :P
Går det på jobbet: vilket jobb?
Många stör du dig på: på allt o alla.
Ofta träffar du din familj: varje dag.. för ofta?
Mycket äter du: föör mkt..

ÄR DU..
Förstående: beror på..
Öppensinnad: mjodå
Osäker: njaa, sometimes maybee
Intressant: jaja, klart.
Hungrig: inte just nu..
Smart: Mjo, fast jag använder inte hjärnan allt för ofta.
Barnslig: det ska man vara, i lagom mängd.
Liten: njaa, är väl mittimellan typ.
Rolig: haha, ja har väl mina stunder jag också :P
Pratglad: beror på, men oftast pratar jag nog lite för mkt ;D
Hälsosam: inte just nu, men försöker bli..
Blyg: jo det är jag. sämsta egenskap.
Lätt uttråkad: jodå
Arg: nej, det blir jag inte ofta precis.. finns det anledning så.
Ledsen: Mjo, allt för ofta.
Glad: hehe, never stop smiling.
Pålitlig: beror på..
Laglig: haha, sånt skiter jag i
Svår:nej nej
Positiv: försöker alltid va det. men tänker ofta negativt.
Originell: haha inte precis tror ja väl :P
Bra på att ge komplimanger: jodå det tycker jag väl.
Bra på att få komplimanger: nope..


VÄLJ
Katt eller hund: hund :)
Vit eller svart: Svart.
Varmt eller kallt: varmt, ooh
Vatten eller land: land.
Telefon eller internet: skulle inte klara mej utan nåt av det ..
Musik eller tystnad: beror på..
Bok eller film: film, läser inte böcker.
Leva eller dö: Leva, även fast de finns de dagar då man vill dö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0