Cheap winos :)


Hemma nu, efter en lååång o jobbig kväll. men ooh så rolig :)
fick träffa denice o cornelia, var ett tag sen nu :P*
hmm blev mkt jobb iaf, många gäster = många utspilda drinkar osv.
roligt är det iaf när folk börjar bli lite fulla o går upp o dansar o håller på, haha :P
fick ju nåra skamliga förslag där iaf ;) fanns endel snygga killar där också..
nej så ska jag inte tänka, jag har ju min heggson. Men alltid roligt när man får ögonkontakt med dom.. o man bara ser vad dom vill :P haha usch nej.
aja, ska väl sova nu.. min hals mår inte så bra just precis, inte mina fötter heller för den delen, efter en kväll i höga klackar :P
500 :-in på kontot iaf ! :) fint.

puss o gonatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0