Freeedag !


vad fort den här dagen har gått ! shit.
vaknade, ensam hemma o allt.
gick ner o la mej i soffan o kollade på tv i X antal timmar..
sen har ja väl inte gjort så mkt mer precis, spelat på blip o sånt där bara-för-att-försriva-tiden-skit :P
o nu har jag duschat precis, blir fest ikväll trots allt :) orkar inte vara hemma så..
även fast det är mysigt o sitta o se idol med mamma också, men det gjorde jag förra helgen så ja känner mer för att gå ut idag, även om ja inte mår bra.
så nu ska jag göra mej fin o sen kommer jimmy kamel o hämtar mej så ska vi till festen hos viktor :)
blir nog trevligt, marre fyller 18 o allt :) grattis till han.
sen drar dom över 18 till brygget eller nåt, o vi andra (läs 3) sitter kvar.
jag o 2 till, o dom andra 2 är tillsammans, haha jaa ni det blir nog trevligt :P haha

aja, måste sätta igång nu iaf, jag är alltid så sen !
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0