maddson listar ;)

.. i brist på annat att göra, en Lördagkväll som denna:

Att göra innan detta år tar slut:

x Lära mig spela gitarr.
x Gå ner typ 18 kg.
x Festa varje helg!
x McDonalds med Johanna / Carro + Filipoo :D
x Fylla 17 ;D fest för nära o kära !
x Jobba på Denice's pappas spelning.
x Klippa/Färga håret i slutet av Nov.
x Börja simma/sola.
x Bio/tjejkväll m. Denice :)
x Köpa /Få det på min inköpslista !
x Låta släkten få träffa Heggson
x Sluta klämma i ansiktet, o få bort alla orenheter.
x Börja äta nyttigt/Träna
x Ta bort tandställningen?
x Pierca mej i naveln
x Träffa Alex, imponera m. mina gitarrkunskaper (!) :P
x Göra om i mitt rum
x Åka till Linköping o shoppa
x Lämna in alla arbeten i skolan
x Två månader m. Heggson.
x Tre månader m. Heggson.
x Lana m. klassen.
x Storstädning
x Träffa Heggsons bror bl.a.

Inköpslista:
x
Ipod nano + tillbehör
x Ny säng
x Databord o Stol
x VinterJacka/Skor
x Frisör
x Nytt smink
x Simkort
x Piercing + smycken
x Nya kläder
x Linser - svarta/bruna.
x Cheap Monday Jeans !
x Nudie Jeans
x Adidas tröja
x Klänning + Leggins
x Ny dator?
x Väska
x Partytoppar
x McDonalds ;)
x Video/DVD
x Parfym
x Hår- Ansiktsmasker
x Present till Heggson
x Klackskor
x Rolling stones t-shirt <3
x IKEA möbler.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0