Updateringar av mitt tragiska liv.


orka göra ny blogg. nu funkar ju den här igen så ja håller mej till den här ;)
synd bara att ja råkade radera alla mina gamla inlägg =/
men men.

Mobilen ringer. Fredag kväll. Halsfluss. Ensam. Bråk.
och hur jag ser ut just nu ska vi inte ens tala om.., fy fan vilken fredagkväll.
risig till max. mår piss. o på botten av botten.
så kan det va.
Heggson är ute o dricker/äter med sina kompisar.
Alex är på fest, som jag egentligen skulle hängt med honom på.
Fredrik skulle också hängt med..
Roligaste kvällen skulle det ha blivit.
men nej nej.. nu sitter ja hemma i min pyjamas istället. ooh så trevligt,
bråkar med mamma o pappa också.. haha helvete vilket liv.

Aja, imorn blir det väl stan en sväng om jag orkar iaf.
sen på kvällen får jag se, antingen hem till heggson o träffa killarna som lanar,
eller till Tim, med Denice, o träffa Alex :)

och på söndag, måndag, tisdag, onsdag o torsdag blir det bara plugg som gäller :D:D:D:D
fy fan var kul ! inte.
men de är sånt som behövs iaf, har två inlämningar o prov varje dag nästa vecka, såå..
fast på helgen blir de fest iaf :)
på fredagen ska jag hem till Marre som fyller 18, o på lördagen ska jag servera på Denice's pappas spelning. blir roligt :)
o sen är de ju lov i en vecka.. ooohh :D nice.

hm men men, om man skulle vila lite nu då o sen gå ner och kolla på Idol o äta godaste glassen :)
låter rätt okej ändå.

puss Maddson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0