yes

Har du någonsin..

Ätit sushi:
Nej, det har jag aldrig gjort faktiskt.
Stått på scen: när jag var mindre.
Blivit dumpad: Näe faktiskt inte.
Varit med om en bilolycka: Nope, det har jag klarat mig ifrån.
Klättrat i bergen: hehe nae
Sett vita huset: i tidninar



Antingen eller..

Kallt eller varmt:
Varmt
Spets eller satin: Satin
Svart eller rött: svart
Regn eller snö: Snö
Ull eller bomull: Bomull
Rosor eller tusensköna: Rosor
Vår eller höst: Vår
Historia eller vetenskap: historia
Matte eller engelska: Matte



Inom de senaste 48 timmarna..

Haft seriöst samtal:
hm mjo
Kramat någon: yes =)
Samsats med dina föräldrar: Nae har itne behövts, vi har inte bråkat.
Bråka med en kompis: nopee :)
Gjort en tjänst: vet inte riktigt
Fått en komplemang: Ja, det har jag faktiskt :)

HIttade en till lista i en annan blogg :P

Blond eller Brunett: blond
Blåa ögon eller Bruna ögon: bruna
Vanilj eller Choklad: Choklad
Hund eller Katt: hund
Christina eller Britney: Christina
Lip-stick eller Lip-gloss: Lip-gloss
Rock eller Rap: Rock
Rosa eller Lila: svårt att välja
Tv eller Dator: dator!
CDs eller Radio: mp3?
Basket eller Fotboll: Fotboll
Äpple eller Apelsin: äpple
Morgon eller Kväll: Kväll
Kyckling eller Kalkon: Kyckling
Berg-och-dalbana eller Vattenbana: Berg-och-dalbana
Droger eller Likör: inget av det
Guld eller Silver: Beror på, gillar båda
Nike eller Adidas: adidas
VH1 eller MTV: MTV
Sanning eller Konsekvens: sanning
Harry Potter eller Lord of the Rings: det sista
Vinter eller Sommar: Sommar
Gå eller Springa:
Stranden eller Bergen: Stranden.
Stan eller Landsbygd: Stan
Kärlek eller Lust: Kärlek
Stjränor eller Månen: Stjärnor
Sko eller Sandal: Sko
Bad eller Dusch: Dusch
Syster eller Broder: bror
New York eller California: New York

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0