Hon mår inte bra.

Jag läste Izzas blogg precis.
Aldrig har jag läst någonting som beskrivit så bra hur jag mår.
Jag var t.om. tvungen att citera:

"Jag är en grubblare, jag tänker mycket. Kanske för mycket ibland.
Ju mer jag funderar på hur saker har varit och hur saker är nu
blir jag bara så arg på mig själv. Hur kunde jag låta det gå så långt??
Hur kunde jag låta mig själv bli så förstörd?

Jag har förlorat mig själv helt och hållet.
Jag går bara runt som ett tomt skal. Det känns som att jag har sovit i flera år."

Japp, där har ni anledningen till att jag inte går till skolan varje dag,
varför jag inte är lika glad längre som jag var förut,
varför jag inte orkar gå utanför dörren ibland.


Kommentarer
Postat av: Zophieelisabeth

Hoppas att du kommer att må kanon snart!

2007-04-19 @ 13:47:23
URL: http://zophieelisabeth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0