Keep Dreamin'

Nu är jag trött på det här. Alla som betyder något försvinner ut mitt liv.
Snart är jag ensam igen.
Det här har varit en väldigt jobbig dag faktiskt..
har inte fått mkt gjort precis, men det beror väl på vädret.
När vädret är såhär så blir jag så dyster o ligger bara i min säng.
Verkar som alla andra också blir det, förstår mig inte på folk ibland.

Har duschat nyss iaf, o nu tänkte jag sola lite.. få lite färg : )
Jag mår mkt bättre när jag har lite färg på kroppen.
Måste städa ikväll också, och fixa lite inför skolan imorn.
Oh my, har mkt att göra.
Kanske bäst att sätta fart så jag kommer i säng skapligt tidigt iaf..
det är ju skola imorn : / Usch.

Aja, sov gott ! Puss.


Säg att du älskar mig,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0