Kisu shite !

Wah, blir knäpp på blogg ! Har skrivit 2 inlägg idag som bara försvunnit.
Hatar när det blir så ju : /

Men meeen.. Idag har varit en ganska bra dag faktiskt.
Imorse ringde Jimmy kamel, då pratade vi i några timmar.. sen kom Kit,
då låg vi mest i min säng och pratade. Sen hängde han med mig till
stallet, haha ;) Det var roligt faktiskt.
Vid 6 tog vi cyklarna o cyklade genom hela stan till Borenshult : )
Åt mjukglass, jättegott var det ! Kiosken hade stängt, men dom öppnade igen
bara för vår skull : ) Michet snällt..
Hmm.. sen har det inte hänt så mkt mer idag.
Var ute o gick lite med S. för 2 timmar sedan typ, köpte ännu en glass
och träffade några killar i min klass : ) Trevligt trevligt.
Mådde jätte dåligt förut, men promenaden o Kit fick mig på bättre humör.

Ska sova nu tror jag : )
ganska segt här framför datorn, och jag är väldigt trött också så..
Sov gott då ! Puss & godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0