Måååndag !

Första riktiga dagen på lovet : ) Och det är en bra dag idag.. I feel it.
Lyckades göra den godaste smoothien nånsin nyss, ooh så god !
En banan, Willys färdiggjorda smoothie "exotisk", frysta hallon, lite kanel,
citronsaft och krossade linfrön
.. Muums !

Vaknade för en timme sen typ : / gillar inte att sova såhär länge.
Ska ställa klockan de kommande dagarna, även om det är lov så
vill jag inte sova bort halva dagarna.. det är sol ute ju !

Idag ska jag hänga med min moster till stallet igen : )
Det känns verkligen att det är vår när man står där i hagen med hästarna.
Jätteskönt. Funderar nästan på att börja rida igen, haha.
Innan stallet blir det väl mest slappt skulle jag tro..
ska städa lite i rummet, och sen kommer Kit hit ett tag.

Igår var en ganska sämst dag, det var därför jag inte bloggade så mkt.
Kit kom iaf hit, och då kollade vi på film och gjorde den där goda desserten.
Lite senare åkte vi o köpte glass, och sen hem till honom o åt god mat
o kollade på Dexter : )
På kvällen satt jag mest vid datorn, duschade o solade ett tag.
I solarium alltså.

Men men, ska sätta fart med städningen nu innan Kit kommer : )
Ha en bra dag ! Puss puss.

Mitt linne från Nelly har fortfarande inte kommit..
över 2 månader har jag väntat nu : S


Kommentarer
Postat av: Anonym

arr, glömde att jag skulle ringa :[

2007-04-02 @ 19:53:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0