Natt-tankar !

Den här nattens tankar är positiva.. så brukar det inte vara.
Visserligen är det mesta skit i mitt liv just nu, piercingen, skolan,
mina "vänner", pengar, bråk, maten osv. Listan blir lång !
Men jag är ändå glad, bara för att jag har Kit : )
Han är bäst någonsin !
Idag kom han hem till mig på håltimmen och hade köpt med sig
min favoritglass : ) Även om vi inte gör så mkt när vi träffas,
så finns det inget bättre än att vara med honom.
Jag älskar dig Kit.

image847


Aja, nu ska jag kolla på Jay Leno, sen sova : )
Hon den där coola tanten, damen, tjejen.. eller vad det är,
är med i programmet ikväll.
Hon som spelar mamman i Freaky Friday ni vet ;)

Ingen skola imorn heller, som tur är så ser piercingen bättre ut nu iaf..
Sov gott ! Puss puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0