Oh happy day.

Hemma igen efter en lång, men jätterolig dag : )
Promenad in till stan med Juhanna, testa läppglans på Kicks,
käka baguette + kladdkaka & glass på Med eller utan,
se rolig film hos Kit och sedan promenad hem.

Dagen har resulterat i extremt ont i mina fötter, tom plånbok
och en ny dag-kräm.. som man fick med nyaste VeckoRevyn : )
Det var också allt jag köpte idag, en tidning.. och så maten förstås.
Måste spara mina pengar eftersom det börjar närma sig Deje-resan ;)

En lyckad dag måste jag säga : )

synd att jag inte kunde göra dagen bättre för dig bara : /

Nu ska jag lägga mig i min säng o läsa min nya tidning,
efter det blir det nog sängen.. är jättetrött just nu.
Hungrig också..

Aja, sov gott o allt sånt där ;)
Puss puss.

Kommentarer
Postat av: Sweetheart

Låter som din dag varit underbar! Kladdkaka skulle sitta fint nu till top model! :)

2007-04-04 @ 20:53:34
URL: http://graceful.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0