Påskafton !

Vilket fint väder det är ute idag : )
Bättre påskväder går det nog inte få.. funderar på att gå ut och
gå en sväng. Ikväll blir det ju massor påskmat o grejer ;)
Kommer bli en bra dag idag, det känner jag på mig.

Oh, jag har mkt att göra idag innan gästerna kommer!
Ska duscha, fixa naglarna, sola, städa lite i rummet
och baka kladdkaka till fikat : )
Tyvärr får jag inte träffa Kit idag heller : / det är tråkigt.
Men imorn blir det grillning med honom, Jimmy kamel o Ywe.
Det ser jag fram emot ;)

Hur firar ni påsk?
Vi träffar alltid släkten, äter god mat, spelar lite spel o har trevligt.
När vi var små klädde vi ut oss till påskkärringar o gick runt ute
och gav teckningar till folk, haha.  Gamla goda tider.
Synd att man är för gammal för sånt nu, jag minns att jag brukade
få ihop över 100:- och det skulle inte vara så dumt just nu :D
Som tur är så får vi väl lite påsk-pengar av farmor o farfar idag iaf : )

Glad påsk allihopa : )

Kommentarer
Postat av: Jessica

Glad påsk ja!

2007-04-07 @ 14:12:40
URL: http://myckelite.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0