Söööndag !

Vad ska man säga.. allmänt sämst dag även idag : /
Vaknade, läst cosmopolitan, åt frukost, läste cosmopolitan igen.
Sen kom Kit, då slappade vi som aldrig förr.
Gjorde även chokladbollssmet som blev ganska god ;)
Slappade ännu mer - det är det enda vi gör!
Kit läste Cosmopolitan, de roliga sex-frågorna : ) hehe.
Åt middag, tog lite bilder, sen åkte han hem.

Det är min dag det.
Mår jättedåligt just nu.. piercingen, ont i huvudet, magen, halsen,
förkyld.. + att jag har dålig hy nu för att jag äter jäkla medicin !
Waaah, blir så trött på allting.

Tur att jag har Kit iaf..
Fast ibland önskar jag att jag hade en bästa-vän.
Det är skillnad på kompisar och vänner.
En vän finns alltid där, man gör nästan allt tillsammans
och delar många hemligheter.
Kompisar kommer och går genom hela livet, dom prioriterar annat före dig,
och det går oftast inte lita på dom heller.
Tyvärr har jag nästan bara kompisar.. : /

Känner mig riktigt ensam faktiskt.

Ska städa lite nu, sen sova.
Godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0