Tiiisdag !

Idag har varit en väldigt bra dag faktiskt : )
Vaknade väldigt sent dock - kl. 12 : /
Kit o jag åkte till stan vid 2 tiden, åt kycklingsallad på Med eller utan,
och kollade in hos pappa på Expert eftersom Kit skulle köpa ny mobil : )
Jag köpte ett nytt nagellack, ett neonrosa från Depend ;) jättefint.
Sen åkte vi förbi Kinarestaurangen som Kit's föräldrar äger, 
och efter det åkte vi hem till Lisa, Kits mormor, och åt lite.

Resten av kvällen har vi bara varit hemma hos mig o spelat tv-spel.
Crash Bandicoot 3, haha : ) Älskar det spelet.

Nu ska jag nog tvätta av mig sminket o sen sola lite faktiskt,
var ett bra tag sedan jag solade nu.
Sen får vi se vad man ska hitta på, jag tror inte det är något bra på
tv ikväll så det blir nog att sova tidigt.
O det är väl bra det, ska till tandläkaren imorn vid 10,
 så jag måste gå upp vid halv 9 : /

Luktar målarfärg i hela huset också, usch.
Mamma och pappa håller på att tapetsera om i hallen där nere.
Kommer nog bli jättefint när det är klart, men nu ser det ut som helvete :P

Aja, blir nog ingen mer bloggning ikväll.. så nu säger jag godnatt ;)
Puss på er sötisar !

Kommentarer
Postat av: KITTLE

hört att någon lackar så det luktar i hela huset heh :]

2007-04-10 @ 23:24:13
URL: http://kittle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0