Vad önskar du dig i ditt påskägg?

Påskafton på Lördag : ) Vad önskar du dig i ditt påskägg?
Här nere visar jag vad jag helst skulle vilja ha,
dock kommer jag inte få något av det.. haha ;)
Pengar får jag, så kaanske kommer jag ha råd med något av det här iaf : )

Se det som en utmaning - Sett ihop ett kollade o visa vad du helst vill ha ;)
Lämna en kommentar i min gästbok också så att jag kan gå in och kolla !

image769
Inte det snyggaste kollaget jag gjort kanske,
men det är något fel på mitt photoshop just nu ;)


Paris Hilton - Heiress
Nagellack - Essie
Skor från Skopunkten
Förklädesklänning och tunika från Gina tricot
Little Miss sunshine tee från UrbanOutfitters

Kommentarer
Postat av: marika

ohh Heiress luktar underbart gott :-)

2007-04-07 @ 22:55:56
URL: http://marika678.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0