♥ Blir så trött..

Jaha, det var ju roligt. Min lyckodag det här märker jag..
Först hör jag inte när klockan ringer halv 7, utan vaknar först när mamma
ringer vid 20 över : / och jag som börjar vid 8! 20 minuter på mig..
Sminkar mig, tar på mig, fixar håret och allt lite fort.. och blir klar till 20 i.
Jätteglad över att jag hann fixa mig så snabbt upptäcker  jag att mina
nycklar är borta.
Kit har råkat ta med sig dom hem till sig :S
Men det var ju kanon! Verkligen..

Så nu sitter jag här.. kan inte åka till skolan eftersom Kit har mina nycklar
inkl. hemnyckeln - så jag kan inte lämna huset, skåpnyckeln - så jag kommer
inte åt mina grejer, och cykelnyckeln - så jag kommer inte åt cykeln.

Blää, första riktiga dagen i skolan börjar ju bra måste jag säga!

Kommentarer
Postat av: My

haha, nej men gud..:p de låter inge kul

2007-08-27 @ 09:22:13
URL: http://sweetiie87.blogg.se
Postat av: emma

vad tråkigt.. hoppas det ordna sig med nyckel.

2007-08-27 @ 11:47:22
URL: http://emma86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0