♥ Carmen Electra och Kladdkaka!

Så länge kunde jag vara nyttig - en halv dag! Haha..
Kit och jag gjorde kladdkaka förut, den vart kanongod precis som vanligt.
Jag borde inte äta sånt egentligen, men det är ju svårt att låta bli.
Resten av dagen har jag varit duktig iaf : )

Först hade vi datakunskap, det var inte ett dugg kul.. för det första så kan jag
redan allt det där.. måla ett självporträtt i paint och göra en ny mapp - vem kan
inte det?
Och för det andra så går det så jobbiga folk i min klass.
Jag gillar dom flesta, men det finns endel som är så dryga hela tiden..
Sånt hatar jag. Och folk som är så beroende av andra - "Oh, du måste hänga med
och hämta mjölk, jag vågar inte gå själv
".. Det finns inget jobbigare.

Aja, haha :D Efter datakunskapen gick jag mot stan.. Hälsade på pappa på
Expert och pratade lite med honom om min nya mobil som jag vill köpa.
Sen köpte jag en Fullkornsfralla och en Färspressad Apelsin/Jordgubbs-juice,
Mums vad gott det var! Träffade Kit i stan också, han var där med sina kompisar..

Vid 1 åkte jag mot Sporthallen.. Satt o pratade lite med några tjejer från klassen,
sen kom Jöns och hämtade oss. Kul att vi ska ha Jöns som lärare, honom
hade jag förra året också : ) Fyllde i lite papper o sådär, sen fick vi sluta.
Då cyklade jag den långa vägen hem.

Här hemma har det bara varit slappt.. Har suttit vid datorn, slappat i sängen osv.
Kit kom ju hit förut, då slappade vi ännu mer, bakade, kollade på tv.. sen skulle
han åka till restaurangen o äta. Han kommer tillbaka snart igen, då ska vi kolla
ID och slappa lite mer ;)

Blev ett långt inlägg det här visst :D Ingen som orkar läsa ändå, haha.
Roligt att jag ligger med på Mest Aktiva-listan igen!

Aa just det! Emma skickade Carmen Electras TräningsVideo (nr 2) till mig förut,
den verkar kanon! Så imorgon ska ja g nog träna lite här hemma..
Det är ju dags att komma igång nu ;)

Förövrigt är det 80 dagar kvar tills jag blir 18! :D

Haha, nee nu ska jag inte skriva mer.. Puss!

Kommentarer
Postat av: eluään

Ojoj, det var ett långt inlägg. Men det är alltid trevligt att ha nåt trevligt att läsa så att säga ;) Ha det bra.

2007-08-27 @ 21:04:04
URL: http://eluaan.blogg.se
Postat av: emma

80 dagar det är bara att räkna ner nu maddie :) jag tror den där träningen kan vara rikigt rolig :) hehe fick du lapdancen också eller han olof logga ur mig? den verkar med rolig. måste fixa nr 3 med då har jag alla fem :)

2007-08-27 @ 21:16:55
URL: http://emma86.blogg.se
Postat av: Jess

Lycka till me träningen =)

2007-08-27 @ 21:48:43
URL: http://princessjess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0