♥ Godnatt!

Sjukt trött efter första dagen i skolan..
Jobbigt att gå upp vid halv 7 imorse : /
I skolan var det väl sådär.. vi gjorde typ ingenting. Fick lite papper o sådär..
Kul att vara tillbaka på skolan iaf.
Vid 3, när vi hade fixat allt, fick vi äntligen åka hem : )
Skulle åkt till stan med Johanna idag egentligen, men hon hade redan åkt
med några andra kompisar när jag kom hem, så det blev inget.
Istället kom Kit till mig, och Pernilla, filip o Olle kom o firade Martin.
Jag o Kit gick upp o vilade, men jag var så trött så jag somnade.. :D
Sen när jag vaknade var han tvungen att åka hem..
Då åkte jag o solade med Carro <3 Kul att träffa henne igen!
Åkte hem o kollade på ID med mamma, ganska kul program..
Och nu sitter jag här.

Ska krypa ner i sängen o kolla på Seinfeld o ringa kit.. sen ska jag sova.
Puss o godnatt!

Kommentarer
Postat av: Emmy

Ja, Jag vet. Känner mig stolt :D Känner redan att jag börjar gå ner i vikt. Det krävs inte mycket, bara en liten förändring. Har lovat mig själv att inte vara missnöjd en sommar till :)

2007-08-21 @ 08:12:15
URL: http://amafao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0