♥ Ingenting är som förut..

Jag har alltid sagt att jag aldrig ska bli en sån där person som alltid umgås
med sin pojkvän, och aldrig har tid för sina vänner,
Men, nu har även jag blivit så..

Jag håller på att förlora er : /

Nu ska det bli ändring på det !

Carro
- Ska vi åka o sola på Söndag? : )
Denice - Flyttar till Uppsala på Fredag : ( Jag kommer och hälsar på snart, lovar!
Johanna - Säg till så fort du inte jobbar så åker vi till stan!
Den här gången är det min tur att bjuda på baguette på Med eller utan ;)
Alla i 9KL - Jag fixar nån middag eller nåt hemma hos mig.. alla är välkomna :D
Jimmy kamel - Synd att det blev som det blev. Vi hade nåt där ;)
Jag fixar ferre i sommarstugan.. och då hoppas jag att du hjälper mig !
Jonna - Jag fyller 18 snart, efter det kan jag hänga med dig och dina systrar ut :D
Lace - Dig träffar jag ju faktiskt ganska ofta lace : )
Säg till Felicia så kan vi ta en fika nångång .. annars blir det ju jerusalem snart !
Heggson - Det är väl inte värt att skriva nånting, då blir väl Kit svartsjuk..
Men jag hoppas du kommer till sommarstugan iaf ;D


Jag saknar er!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Söndag It is!:)
<3

2007-08-16 @ 13:06:51
Postat av: Janna

måndag eller tisdag ? men du har börjat skolan då? efter?

2007-08-16 @ 19:47:10
URL: http://purpleangel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0