♥ Lista..

Some fun..
1. Sätt din musik på blanda.
2. Klicka på nästa knappen efter varje fråga.
3. Använd sångtiteln som svar på frågan.
4. Fuska inte.

1. Hur mår du idag? Sweet home Alabama
2. Kommer du komma långt i livet? C-BOOL House Baby
3. Hur ser dina vänner dej? Throw me away
4. Kommer du gifta dej? Losing Grip
5. Vad är ditt livs themesong? Dr. Feelgood
6. Vad är ditt livs historia? Dont worry be happy
7. Hur är skolan för dej? What goes around comes around
8. Hur kan du komma framåt i livet? What is love
9. Hur kommer imorgon vara? Promisous.
10. Vad är det bästa med dina vänner? Baby Baby
11. Vad finns i lager för nästa vecka? Superman
12. Vilken låt beskriver dig bäst? Now you're gone
13. Hur är det med ditt liv? Grace Kelly
14. Vilken sång kommer spelas på din begravning? Sexyback, haha
15. Hur ser världen dig som? But I do love you
16. Kommer du ha ett lyckligt liv? Next year
17. Vad tycker dina vänner om dig? Girls just wanna have fun
18. Vilken låt beskriver den du är attraherad av? Nothing else matters
19. Vad skulle du vilja säga till nästa generation? Party going on
20. Har du en djup och mörk hemlighet? Killing me softly
21. Brukar folk i hemlighet fantisera om mig? It can only get better
22. Hur kan jag göra mig själv glad? My happy ending
23. Kommer jag någonsin ha barn? Im with you
24. Vad är några bra tips till mej? Girls just wanna have fun
25. Hur kommer jag att bli igenkänd? The way I are
26. Vad är min danssång? Keep holding on


Kommentarer
Postat av: Tove

Haha! Tänk på din begravning när alla ledsna familjemedlemmar gråter för du dött, o så börjar dom spela sexyback! Haha! Gullig begravning, eller jag kanske ska kalla begravningen sexig ^^

2007-08-26 @ 20:05:42
URL: http://tjoouuvz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0