♥ Lördagkvällen :)

Precis kommit hem nu, det var riktigt trevligt faktiskt : )
minigolfen vann jag såklart, visserligen kom jag o Denice på delad 1:a plats.

Maten dom bjöd på var det godaste jag ätit på länge..
Grillad kycklingfilé, potatisgratäng, massor sallad, tzatsiki, vitlöksbröd osv.
Sen cider till det. Och till efterrätt blev det chokladpudding, mums !

Tiden gick jättefort, kändes som vi knappt hann komma dit
örrän vi skulle hem igen. Men kul var det iaf..
vi körde Singstar och gick ut på en liten promenad i mörkret : )

Nu är jag skittrött, så det blir sängen direkt.. Kit ska sova hos mig ;)
Puss o godnatt !

Kommentarer
Postat av: Maria

Hallå, låter skoj!
Tänkte höra bara, har du eller någon annan upplevt något problem med bloggen på sistone?
Jag kan nämligen inte skriva något inlägg..

2007-08-05 @ 11:27:50
URL: http://slaria.blogg.se
Postat av: Sabina

Singstar är sjukt roligt! :)

2007-08-05 @ 20:21:22
URL: http://pumpit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0