♥ Morgonlista!

Hittade en rolig lista här : )

  • Sminkar du dig varje morgon? Nae, beror på vad jag ska göra..
  • Tvättar du håret varje morgon? Nae, varannan blir det oftast.
  • Rena underkläder varje morgon? Trosor byter jag varje morgon, yes.
  • Äter du frukost varje morgon? Jag försöker göra det iaf.
  • Lägger du fram kläder kvällen innan? Nae inte nu längre :P
  • Vad är det första du gör på morgonen? Sätter på datorn.
  • Hur lång tid behöver du på dig att bli klar på morgonen? En timme ungefär.
  • Surfar du innan du går till jobbet-skolan? Ja om jag hinner..
  • Är du morgonpigg eller skit-trött? Olika, oftast död.
  • Vad har du för sorts väckarklocka? Hemtelefonen eller mobilen.
  • Lyssna på musik på morgonen? Naee.
  • Sover du i pyjamas/nattlinne? Mjo, eller en stor t-shirt.
  • Läser tidning på morgonen? Nope.

  • Kommentarer
    Postat av: Mija

    Hej, GLA jag blir när jag ser att du har länkat till mig, jag ramlade in här hos dig av en slump! Tack tack! ♥

    2007-08-14 @ 18:36:32
    URL: http://mammamija.blogg.se

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0