♥ Nu är det sommar!

Sitter här och äter upp min sista polkagris som jag köpte igår.
Bra frukost, haha.. men gött äre ;)
Igår var en jätterolig dag, vi åkte inte bara till Gränna utan slog på stort
och körde 32 mil runt hela Vättern :D Stannade till vid massor småhamnar,
åt på restaurang i Hjo, fikade i Askersund och gick på stan i Karlsborg.
Sista stoppet gjorde vi i Gränna där vi åt glass och köpte polkagrisar : )
Glassen jag åt var mums.. Chokladdröm hette den tror jag - chokladglass
och mjukglass med chokladtopping, skum doppad i choklad, polkagriskross,
o massor annat gott :D


När jag kom hem gick jag, Kit o min bror ner till Varamon o kollade läget.
Det skulle vara fest där, men det var ganska dött faktiskt ;)

Under bilresan läste jag ut Linda Rosings bok..
Den var jättebra i början tyckte jag, men sen blev den ganska tråkig.
Linda skrev bara om när hon dansade på massor bardiskar runt om i Sverige.
Nu har jag börjar läsa Carolina Gynnings bok, hoppas den är bättre : )

Idag ska vi ut med båten.. Så jäkla skönt ska det bli :D
Om det är någon stans man blir brun så är det på sjön!
Så fort mamma kommer hem från jobbet ska vi åka iväg..
Skulle egentligen träffat min Juhanna idag : /
Det får vi ta nån annan dag snart du :D Saknar dig ju!

108460-1410


Jag vet att jag inte uppdaterar så ofta nu för tiden,
men det blir ju så när det är såhär fint väder..
Då har man ju bättre saker för sig än att sitta vid datorn : )


NU ---> Duschen : )

Kommentarer
Postat av: Melissa

Jag har läst båda och tycker helt klart att carolinas är bättre! Kolla och se vad du tycker =)

2007-08-07 @ 14:59:41
URL: http://hellomello.blogg.se
Postat av: emma

CG bok är jätte bra. Bättre än LR.

2007-08-07 @ 17:41:38
URL: http://emma86.blogg.se
Postat av: Carolita

Ego Girl är en bra bok. Har fått för mig att Lindas bok inte är ngt vidare...
Btw, kan du kolla på ditt postkonto? Hart fortf. inte fått paketet =(

2007-08-07 @ 22:03:58
URL: http://www.chululi.blogg.se
Postat av: Carolita

Men gud vad du är söt! Tack så jättemkt!
Kan du spara kvittot när du skickar paketet ifall ngt skulle hända så att vi har kolliid. Om det första skulle råka dyka upp så skickar jag självklart tillbaks det!

2007-08-07 @ 22:42:32
URL: http://www.chululi.blogg.se
Postat av: Jennifer

Carolina Gynnings bok är bra . :)

2007-08-08 @ 09:43:13
URL: http://jenniferelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0