♥ Onsdag !

Idag kommer bli en bra dag, det känner jag på mig.
Det är fint väder även idag.. så vi kanske ska ut med vår båt en sväng : )
Katastrof att jag inte ens tagit mitt första dop i Varamon än,
det har nog aldrig hänt förut. Vi brukar ta första dopet i Maj ju, haha.

Idag ska jag färga håret också.. det behövs kan jag lova!
Börjar få en ful utväxt nu..

Skänningemarken börjar idag.. dock tror jag inte jag ska dit.
Jag VILL dit, men det är ju lite krångligt när man int har skjuts..
Och inga pengar till buss heller för den delen.
Får se hur det blir, jag får väl tjata lite på mamma ;)

Nån mer som ska till Skänninge?

108460-1390

Kommentarer
Postat av: anna

hoppas du har en underbar dag kärra maddie!
Kramar!

2007-08-01 @ 19:16:12
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0