♥ Onsdag !

Ligger i sängen o kollar på tv nu - So you think you can dance : )
Förut såg jag Playboy Mansion, shit vilket härligt program!
Ge mig lite av deras lyx, tack.

Kit åkte hem för några timmar sedan, han har varit här hela dagen..
Vi var ute på en 2 timmar lång promenad förut, gick till Lidl och till Carlsund..
Kit skulle fixa lite skit med hans skåp där. Vilken konstig känsla att komma
tillbaka dit : / Nu kommer jag börja ny klass o allt ju..
Fast det känns skönt på ett sätt : ) Nystart är vad jag behöver !

Idag har varit en riktigt bra dag faktiskt.. man känner sig så duktig när man
har varit ute o gått ;D O sen har jag varit duktig med maten idag också..
Har nog gått ner typ 2 kg av de där 10 nu : )

Tillbaka till tv!
Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0