♥ Onsdag !

Jättebra dag idag : ) I skolan var det ganska okej, dock väldigt segt..
Jag somnade sent igår och gick upp halv 7 imorse så jag höll nästan på
att somna på den tråkiga genomgången. Annars var det väl ganska kul.
Träffade nya människor.. gamla kompisar som Erika osv : )
O vi börjar prata mer med varandra i klassen också, det är bra !
Imorn hoppas jag att vi får reda på klasserna, det är jättejobbigt att bara
vara HP1 - en stor grupp.

Imorn är det torsdag, sen är det helg :D Undrar vad man ska göra i helgen?
Massor med fester på fredag.. men jag får se.

Efter skolan åkte jag hem o fixade lite, Helén o Julia kom förbi ett tag också.
Sen åkte jag hem till Kit, fast jag var så trött så jag somnade nästan direkt,
och sov i en timme. Sen gjorde vi goda mackor och potatis.. mums!
Innan jag åkte hem gick vi ut på en mysig promenad : )
Älskar dig Kit !

Aja, klockan är halv 11 så nu måste jag stänga av datorn..
Sov gott! Pusspuss.

Kommentarer
Postat av: Moster

Baltsar och jag blir jätteglada nu när vi läser din blogg,jättekul att det går så bra med skolan! Kämpa på! Baltsar och jag vill inte att du ska städa toaletter på E-lux hela livet! ; )

2007-08-23 @ 10:40:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0